Hermanus - Mosselbaai - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Alies Herweijer - WaarBenJij.nu Hermanus - Mosselbaai - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Alies Herweijer - WaarBenJij.nu

Hermanus - Mosselbaai

Blijf op de hoogte en volg Alies

28 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Mossel Bay

Vrijdag, 28 februari​​​​​​ Hermanus – Mosselbaai
Vandaag rijden we ca 290 km. Onderweg stoppen we in Swellendam. We bezoeken daar de Neder Duits hervormde kerk, gebouwd in Kaaps Hollandse stijl. Bijzonder om oa ook op de graven Nederlandse teksten te lezen. Op een terrasje bestellen we koffie, ik neem een Rooibos cappuccino. Dit laatste is een lokale lekkernij, maar helaas niet voor mij. Een volgende keer neem ik weer een gewoon kopje koffie. Vreselijk..
In Mosselbaai logeren we in een met hekwerk omheind park; Bakke Municipal. We kijken door het hekwerk naar de woeste zee, waar in de verte twee surfers de golfen trotseren. Het park wordt goed bewaakt. In het met riet bedekte chalet aan Santos Beach liggen geen handdoeken. Deze zijn niet standaard aanwezig omdat, volgens de man bij de receptie, sommige gasten hun auto hiermee wassen. Wij huren handdoeken en beloven dat we ze in goede staat weer zullen inleveren.

• 10 Maart 2014 - 09:18

Gurbe:

Geweldige foto's van alle beesten uit dat park.
    Hoop dat jullie er erg van genieten en groetjes aan allemaal.
    Gurbe

• 10 Maart 2014 - 18:50

Aaltjeveenstra:

mooie foto's jullie beleven het wel intens we hebben er van genoten nu maar hopen dat dit bericht jullie bereikt mama