Zuid Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Alies Herweijer - WaarBenJij.nu Zuid Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Alies Herweijer - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika

Blijf op de hoogte en volg Alies

25 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dinsdag, 25 februari 2014 Amsterdam – Kaapstad
Na een zeer voorspoedige 12 uur durende vlucht komen we om 22u (21u Nederlandse tijd) aan in Kaapstad, Zuid Afrika en worden afgehaald door Moses en zijn vrouw. Moses is de huismeester van Rienes en van ons ‘Home away from Home’ in de Bo Kaap. Dit is een schilderachtige wijk in het centrum van Kaapstad dat voorheen bekend stond als de Maleisische buurt. Het is al laat. Van dat schilderachtige zien we niets. We hebben alleen oog voor het grote statige, koloniale pand tegenover het Hilton en de bedden waar we onze eerste nacht in zullen slapen, na nog snel een glas rode KLM wijn.

• 04 Maart 2014 - 21:20

Carola:

Lieve mensen,
    geniet van deze reis; we volgen jullie graag! Overdag mooie natuur,
    Lekkere braai 's-avonds!
    Liefs, Carola

• 04 Maart 2014 - 23:03

Hero, Je Broertje:

Het is zeker een dure reis omdat je de wijn uit het vliegtuig meeneemt.
    Goedkoop borrelen is een tip voor de vrekkenkrant. Geintje!!!
    Geniet maar drink met mate.
    Hero

• 05 Maart 2014 - 08:48

Jeanet:

Lezen met veel genoegen jullie verhalen.
    Veel plezier.
    Jeanet

• 05 Maart 2014 - 12:35

Arno:

Een goed begin! Veel plezier als "buitenlanders" in het buitenland!

Arno

• 05 Maart 2014 - 16:32

Trudy:

Klinkt goed Alies, ik weet zeker dat jullie een mooie tijd zullen hebben! Houd ons op de hoogte; wij hebben hier ook een (koud)voorjaarszonnetje. Ik ben hard aan het werk in mijn volkstuin in Warmond. Moest wel lachen om de KLM wijn: was het een goed wijnjaar of meer 'sloeber' gehalte? have fun! Liefs Trudy

• 05 Maart 2014 - 17:05

Wanda:

Lieve mensen,
    Geniet van jullie reis!

• 05 Maart 2014 - 22:09

Ingrid:

lieve Han en Alies,
    geniet van jullie reis, ben benieuwd naar de verhalen
    xxx

• 06 Maart 2014 - 12:57

Renzo:

Ben benieuwd naar het volgende verslag, vandaag vieren we moeders verjaardag....

Enjoy your time and each other!!!

Groeten uit Pijnacker City!!!